יום שבת, 30 ביוני 2012

ערבה גל קפה החשמל תל אביב 26.6.2012



רק לפני ארבע שנים היא למדה לנגן בגיטרה והבינה שזה מה שהיא רוצה לעשות באמת. הילדה שהגיעה מעפולה לעיר הגדולה לפני כעשר שנים והעבירה שנה תמימה בארה"ב, הספיקה לאסוף מספר לא מבוטל של חומרי גלם עם השנים, שקרמו עור וגידים והפכו לאלבום. האלבום "תאמין לשמועות" שמחזיקה גל באמתחתה, מתאר על פי הגדרתה "תחושה תל אביבית". "תאמין לשמועות" הוא אלבום שמכוון לנקודת מבט של האמן על העיר בה הוא חי. האלבום מראה את האמן הצנוע מהעיר הקטנה, צופה על העיר הגדולה המתקבעת ואין לו הרבה באמת מה לעשות אלא להתבונן וליצור את היצירה האישית שלו.

הז'אנר המוזיקלי שמאפיין את אלבומה ואת המוזיקה של גל בכלל, נע בעיקר בין רוק לפולק ושילוב בין השניים. חוץ להיות מוזיקאית, היא מעבירה את זמנה בעמותה לילדים 'אקים'. על פי דבריה את רוב הטקסטים לשיריה, היא שאבה ממקום עבודתה. בימים אלו גל עובדת על חזרות למופע עם הרכב חדש ומנסה לבנות את הקהל שלה על ידי הופעות ברחבי העיר ובעיקר על ידי ערבי במה פתוחה שהיא מארגנת אחת לשבועיים בימי חמישי בפאב ההופעות ה"פיל", בדרום תל אביב. חם חם מהתנור.

להורדה

תגובה 1:

Tzlil Tamuz אמר/ה...

אז את ההופעה בקפה החשמל פיספסתי, למרות שזה ממש בשכונה שלי, אני גרה ממש ליד קפה החשמל - זה הקפה האהוב עליי על כל מפת תל אביב :) אני יודעת שהם מארגנים שם המון הופעות קטנות ואינטמיות, וגם בפיל. אשמח לראות את גל, נשמעת מעניינת. איזה כיף שיש מלא דברים בשכונה, גם בחום הזה!