יום שבת, 26 במאי 2012

יום הסטודנט ת"א 2012



יום הסטודנט היחידי שהוא חינמי לסטודנטים של אונ' ת"א, מכללת ת"א-יפו ומכללת לוינסקי (בהצגת כרטיס סטודנט), חינם לעובדי אוניברסיטה (בהצגת תעודה), ובמחיר

מוזל של 35 ש"ח בלבד לאורחים. מכללות מתארחות: מכללת וינגייט ומכללת אפקה (כרטיסים בהנחה במכירה מוקדמת במכללה)
יום חמישי, 24.5.2012, החל מהשעה 12:00 בקמפוס אוניברסיטת תל-אביב.
למעלה מ- 20 הרכבים ביום מרוכז אחד - אין אין אין כזה אירוע בכל בארץ!
היהודים, מוניקה סקס, הדג נחש, דודו אהרון, אביב גפן והתעויוט, יהודית רביץ, רוצי בובה, כל החתיכים, בית הבובות ועוד ועוד ועוד! אתם עדין בבית?!?!


היהודים

הנה זה בא
תעזור לי
אלה
אם כבר
חופשי
פעמון מלחמה
מחפש תשובה
סמי
גניבה
אצלך בעולם
עוד ארון אחד

חימום - להורדה

להורדה

גיא ויהל (The Voice)

Sex on fire
תמיד נשאר לבד
Chasing Cars
אולי רק שם
Gypsy Song

להורדה

מוניקה סקס

שנים חסומות
איש קש
חי בתוך רמקולים
פצעים ונשיקות
מספיק בן אדם
השמלה ממדריד
מכה אפורה
מנגינה
ערומים
גשם חזק
על הרצפה

להורדה

הדג נחש

היפ הופ ציוני
הנה אני בא
לזוז
אני מאמין
חליפות
לא פראיירים
כוסעמק כל המנאיק
בסלון של סלומון
שירת הסטיקר
מה נעשה
שיר נחמה

להורדה

דודו אהרון

הכל זה מלמעלה
אהבה ללא גבולות
בחור רגיש
כסף ואלכוהול
תגידו לה
חי בלהלהנד
אין כמו אהבה
רק אלייך
בואי נדבר
אמא יקרה

להורדה

אביב גפן והתעויוט

מחר
לכבוד מיליארד טועים
השיר שלנו
זה רק הלב שכואב לך
בוקר טוב איראן
גשם כבד עומד ליפול
עצוב בלעדייך
שיר התקווה
האם להיות בך מאוהב
טיפות
אל תדאג
אור הירח
סוף העולם

להורדה

כל החתיכים אצלי

שללה (אני רוצה למות)
התביישתי
בפקולטה למדע מדוייק
פולניה
עולם תקין
אני רוצה
כל הסיבות
ילדה קטנה ומכוערת

להורדה


יהודית רביץ

איזו מן ילדה
באהבתנו
לקחת את ידי בידך
האיש ההוא
געגוע
לכי אל הים
שבתות וחגים
צא מזה (של אריק אינשטיין)
ארבע לפנות בוקר
עכשיו הכל בסדר
רחבת הריקודים
באה מאהבה
ארץ טרופית

להורדה

בית הבובות

לא כאן לא שם
שוב החיוך
מי אם לא אני
אל תדאג
הציורים של יובל
אתם תשבו ואני אספר
עד שבאת
שמש
שירו של ניוטון
לא מוותר
סיגפו
שיר בעפרון

להורדה

הקליט: אור אסייג ©

אין תגובות: