יום שלישי, 11 בספטמבר 2007

הודעה חשובה

אני מניח שצמצומים באתר files-upload.com הם מה שגורם לכך שרבים מכם נתקלים בבעיות בהורדת בוטלגים רבים שהועלו בחודשים האחרונים. בהמשך השבוע אני אנסה לבדוק איזה קבצים עושים בעיות, ואשתדל להעלות את כולם מחדש. יש לי רק בקשה אחת אליכם - אם אתם מנסים להוריד משהו ולא מצליחים, אל תכתבו את זה בתגובה, תשלחו במייל.

עדכון
מסתבר שהבעיה מתרחשת בעיקר בהורדת הקבצים הגדולים (רק אלה שגדולים מ-100 מגה?). מסתבר גם שיש פיתרון: אם תירשמו חינם לאתר, תוכלו להוריד את הקובץ בלי בעיה וגם להיעזור בתוכנה לניהול הורדות (דוגמת פלאשגט). יתרון נוסף ומשמעותי הוא שמהירות ההורדה היא גבוהה יותר. תודה רבה ל-irx שסיפר לנו את כל זה בתגובה.

עדכון II
אני מתחיל בתהליך של העברת הקבצים הישנים לשרת החדש. כנראה שזה יקח כמה שבועות. בינתיים, אל תפסיקו לשלוח בוטלגים!

שנה טובה וחג שמח לכולם
:)


4 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

שנה טובה :)
ופתרון שעזר לי , שברתי את הראש יומיים על הורדה של קובץ 140 מגה
בסוף פשוט נרשמתי לאתר בחינם, ועם תוכנת הורדה זה ירד לי על 190 ללא שום בעיות
תענוג.

Sagi Raz אמר/ה...

שנה טובה וחג שמח לכולם :)

zachip אמר/ה...

אחלה אתר
אתרים טובים לאפלוד הם
hyperfileshare - 200mb limit
mediafire - 100mb

דרך אגב, יש מצב לאפרת גוש בהקלטה ההופעות האחרונות?

Pepster אמר/ה...

Even after multiple tries, I am unable to download the Meir Ariel in Chorshat Tal file. Any chance of getting this file to the new server?

Thanks, Yossi